EXCEL Computers – DMS rješenja
Poslovna dokumentacija u registratorima mijenja se u digitalnu poslovnu dokumentaciju. No i dalje zahtijeva posebnu pozornost. Razvili smo unaprijeđene funkcionalnosti DMS sustava s ciljem ubrzanja i pojednostavljenja procesa upravljanja poslovnom dokumentacijom. Primjenjivo je za svakog PANTHEON korisnika, od jednostavnog upravljanja ulaznim računima, do složenih sustava Nabave i Prodaje.
1. DMS Ulazni računi
Primljene ulazne račune spremate digitalno, na taj način dostupni su svima koji ih trebaju za svoj posao. Digitalno arhiviranje i upravljanje ulaznim računima pojednostavljuje svakodnevne poslove. Likvidatura ulaznih računa obavlja se bez papira, ugradili smo kontrolu i nemogućnost višestrukog unosa istog dokumenta, tekuće imate uvid u neovjerenu dokumentaciju i drugo.
2. DMS Nabava
Ulazni računi nastaju kao rezultat odobrene nabave. Zahtjeve za nabavu, kao i odabir dobavljača na Narudžbenicama potrebno je provjeriti i potvrditi, a tek nakon ovih koraka prihvaća se ulazni račun. Ako je Vaš poslovni proces ovako složen, moguće je sve aktivnosti odraditi digitalno i osigurati u svakom trenutku povezanost i sljedivost dokumentacije.
3. DMS Prodaja
Prodajna politika i politika cijena zahtijevaju posebnu pozornost. Ponude kupcima sadrže sve elemente za izlazne račune i bitno je da su sukladne prodajnoj politici firme, koja ponekad nije jednostavna. Ako Vaš prodajni proces zahtijeva posebnu provjeru i odobravanje na više razina, razmislite o digitalizaciji i povećanju efikasnosti u prodaji.
Za dodatne informacije molimo nazovite g. Nenada Ernjakovića na telefon: 091/1111-031 ili putem maila nenad@excel.hr.
Excel Computers Team