ERP Pantheon Small Business.

PANTHEON Small Business program za mala poduzeća

PANTHEON Small Business je program za samostalne poduzetnike i manje d.o.o.-e s velikim potencijalom. Pojednostavite poslovanje s alatom za vođenje malih poduzeća. Uštedite dragocjeno vrijeme i držite sve konce u svojim rukama.

Niski troškovi

Nema potrebe za naprednim programom, koristite samo ono što vam je potrebno.

Bezbrižan početak

Brzi početak s radom i širok raspon opcija pomoći za početnike.

Povezanost s računovodstvom

Dokumente s jednostavnim klikom pošaljete do svojega računovođe.

Potpun nadzor

Uvid u svakodnevno stanje vašeg poslovanja: izdavanje faktura, zalihe, putne naloge i više.

Poboljšana produktivnost

Nemojte se izgubiti među dokumentima i datotekama te ručno upisivati u proračunske tablice. Posvetite se svojoj djelatnosti.

Uspješno poslovanje

Osigurali smo prilagodljiv i stabilan program koji će rasti s vama.

Osnovne funkcionalnosti PANTHEON Small Business programa za mala poduzeća

Blagajna

Korisnici PANTHEON-a koriste sve prednosti koje omogućavaju elektronsko poslovanje – na raspolaganju su svi oblici poslovanja s računovodstvenim servisima, državom i ostalim poslovnimi subjektima (poduzećima). Takvo poslovanje je brzo i učinkovito i prije svega predstavlja manji trošak za korisnika.

Elektronsko poslovanje je integrirano u program te je dosežno klikom. Korisnik na primjer napravi predračun, izabere ga i klikne na »izvoz u PDF«, zatim ga pošalje svojem kupcu, odnosno stranki! Brzo i jednostavno!

Prednosti:

  • izdavanje POS (Point-of-sale) računa
  • šifrant kupaca
  • pregledavanje idenata i zaliha
  • zaključak blagajne i automatsko knjiženje dokumenata
  • integracija bar-kod čitača i ručnih terminala

Narudžbe kupaca i dobavljača

U modulu Narudžbi pratimo primljene narudžbe, ponude ili predračune kupaca te izdane narudžbe, zahtjeve ili primljene predračune dobavljača. Narudžbe su opremljene statusima, tako da ih možemo mijenjati kroz cijeli ciklus.

Pomoću jednostavnih funkcija možemo iz narudžbi bez ponovnoga unošenja podataka izraditi i fakture za prijem ili izdavanje robe, iz narudžbi kupaca možemo također izraditi i radni nalog.

Prednosti:

  • Praćenje i obračun narudžbi kupaca, izrada predračuna i ponuda
  • Praćenje i obračun narudžbi dobavljača i izrada narudžbenica
  • Direktna veza narudžbe s blagajnom
  • Kreiranje narudžbi dobavljača na temelju primljenih narudžbi kupaca
  • Ispis posebnih uplatnica

Izdavanje i prijem računa

Program omogućava brzo i jednostavno izdavanje i preuzimanje predračuna, računa, ponuda, odobrenja ili prijenosa. PANTHEON omogućava također periodično fakturiranje; u programu postavimo što i kome želimo zaračunati u redovitim vremenskim intervalima (npr. najam ili narudžbu), a program se pobrine za kreiranje računa.

Prednost poslovanja s PANTHEON-om su jednokratni unosi, što znači da nije potrebno slati račune svojem računovodstvu, budući da se preko interneta može jednostavno priključiti na korisničku bazu i tamo proknjižiti račune.

Prednosti:

  • Pregled nad svim izdanim i primljenim računima na jednom mjestu
  • Traženje po različitim filterima: kupca, dobavljača, broj računa, porezni broj, itd
  • Potpora i integracija standardom e-Račun
  • Mogućnost direktnih prijenosa iz predračuna na račun
  • Integracije ručnih terminala i bar kod čitač

Elektronsko poslovanje

Korisnici PANTHEON-a koriste sve prednosti koje omogućavaju elektronsko poslovanje – na raspolaganju su svi oblici poslovanja s računovodstvenim servisima, državom i ostalim poslovnimi subjektima (poduzećima). Takvo poslovanje je brzo i učinkovito i prije svega predstavlja manji trošak za korisnika.

Elektronsko poslovanje je integrirano u program te je dosežno klikom. Korisnik na primjer napravi predračun, izabere ga i klikne na »izvoz u PDF«, zatim ga pošalje svojem kupcu, odnosno stranki! Brzo i jednostavno!

Prednosti:

  • Automatski izvoz predračuna, ponude i računa u PDF i slanje e-poštom
  • Skeniranje računa i slanje istih računovodstvenom servisu
  • Elektronsko arhiviranje dokumenata
  • Mogućnost izvoza podataka u MS Word, MS Excel i PDF
  • Elektronsko izdavanje obrazaca (PDV, porez na dohodak, izvještaji bankama, itd)
  • Jednostavna integracija s različitim mrežnim portalima i e-trgovinama

Skladište i zalihe

Poslovni program PANTHEON objedinjuje prijem i izdavanje računa s međuskladišnim prijenosima i zalihama. Tako možemo na jednom mjestu napraviti predračun, ident će se automatski razdužiti sa skladišta. Pri tome program izvodi kontrolu nad zalihom, tako da se ne može dogoditi izdavanje identa bez zalihe.

Na temelju narudžbe kupca izdajemo narudžbe te iz podatka o izdavanjima kreiramo narudžbe dobavljačima i s time osiguramo optimalnu i ekonomičnu razinu zaliha.

Korisnik uvijek ima pregled nad skladištem i zalihama, za brže traženje robe na raspolaganju je filtriranje s više parametara.

Prednosti:

  • Ispis skladišnog kartona i pregled trenutne zalihe
  • Periodični obračun primljene ili prodane robe
  • Pregled trenutne, slobodne i minimalne zalihe
  • Jednostavan prijenos robe sa skladišta na skladište

Putni nalozi

Putni nalozi nam omogućavaju praćenje putovanja (također cirkularnih) na kojima su nastali troškovi u više valuta, možemo ih isplaćivati neposredno iz putnoga naloga na različite načine (blagajnički izdatak, platni nalog, plaće itd.). Na raspolaganju uvijek imamo i ispise, od samog putnoga naloga do obračuna (ne)isplaćenih putnih naloga, kao i mogućnost automatskog knjiženja.

Kako izgleda izdavanje putnoga naloga u PANTHEON-u? Najprije izaberemo osobu, koja je išla na službeni put. Zatim odredimo službeno ili vlastito vozilo te odredimo polazak, odlazak i svrhu putovanja. Na putnom nalogu odredimo eventualne dodatne troškove, za koje također možemo isplatiti akontaciju, na kraju putni nalog također potvrdimo.

Prednosti:

  • Jednostavna i cirkularna putovanja u tuzemstvu i inozemstvu
  • Različiti načini isplate: blagajna (akontacija i isplata), virmani, plaća (iznad i pod Propisom), kompenzacija, zbirna vremenska isplata PN
  • Obračun u proizvoljnim stranim vakutama
  • Vodenje šifranta relacija, cijena benzina, dnevnica

Napredne funkcionalnosti PANTHEON Small Business programa za mala poduzeća

Osnovno knjigovodstvo

PANTHEON podržava i knjigovodstvo za male poduzetnike. Program sadrži glavnu knjigu sa saldakontima te omogućava automatsko i ručno knjiženje – većina knjiženja odvija se automatski po unaprijed postavljenim predlošcima, što znatno ubrzava i pojednostavlja računovodstvo. U program je već uključen osnovni kontni plan koji korisniku znatno štedi vrijeme. Moguć je pregled konto kartice po već izabranim kriterijima.

Vrlo koristan je i pregled otvorenih stavki, koji nam daje mogućnost  pregleda naših dužnika. Kod zaključka poslovne godine moguće je oblikovati temeljnicu za zaključak poslovne godine, te otvoriti temeljnicu nove poslovne godine. Uvijek je uključeno i automatsko knjiženje proizvodnje, plaća, putnih naloga i drugih osobnih primitaka.

Prednosti:

  • Automatsko knjiženje primljenih i izdanih računa, obračuna PDV, plaća, putnih naloga i drugih osobnih primitaka, proizvodnje i upotrebe materijalnih sredstava.
  • Pregledi svih knjiženja u glavnoj knjizi/saldakontima s mogućnosti filtriranja po kontu, datumu, vrsti dokumenta, poslovnom partneru, broju dokumenta, itd.
  • Kod zaključka poslovne godine oblikovanje temeljnice za zaključak poslovne godine te otvaranje temeljnice nove poslovne godine.
  • Ispis konto kartice obzirom na izabrane kriterije kao što su: jedan ili više konta, datum knjiženja, datum PDV, dokument, u domaćoj, stranoj valuti ili obje, u različitim oblicima ispisa.
  • Uključen osnovni kontni plan
  • Kreiranje platnih naloga u više formata (XML, ZBSXML, TKDIS)

Obračun PDV

Obračun PDV-a se u programu oblikuje automatski obzirom na podatke koje smo prethodno unijeli u program – npr. izdani i primljeni računi. Podaci se u porezne evidencije razvrstavaju automatski obzirom na izabranu poreznu stopu ili način nabave ili prodaje – na primjer na domaću odnosno inozemnu nabavu, ili na prodaju krajnjem kupcu.

Klikom na tipku »Knjiženje« obračunani PDV se proknjiži – cjelokupan obračun PDV je na ovaj način potpuno automatiziran i odvija se iznimno brzo.

Prednosti:

  • Porezne evidencije: knjige izdanih, primljenih računa i računa iz uvoza
  • Automatsko oblikovanje obračuna PDV
  • Automatsko knjiženje PDV
  • Potpora sustavu obračunavanja PDV po plaćenoj realizaciji

Inventura i osnovna sredstva

PANTHEON omogućava evidentiranje pridobivanja, upotrebe i otpisa osnovnih sredstava. Svi podaci se automatski upisuju u Registar osnovnih sredstava, povijest promjena je uvijek dostupna. Obračun amortizacije moguće je napraviti samo za izbrana osnovna sredstva ili za sva, ti podaci se automatsku upisuju u registar. Traženje po registru osnovnih sredstava je brzo i pregledno jer je moguće pretraživanje po više kriterija. Inventuru osnovnih sredstava posebno olakšava integracija programa s bar-kod čitačem.

Program omogućava automatski prijenos nabave osnovnih sredstava i sitnog inventara iz dokumenta prijema u registar osnovnih sredstava i registar sitnog inventara.

Prednosti:

  • Prijenos nabave osnovnih sredstava iz dokumenta prijema u registar
  • Vođenje registra osnovnih sredstava po odjelima i nositeljima troškova
  • Kriteriji obračuna amortizacije: po kontima, amortizacijskim grupama, inventarnim brojevima, odjelima i nositeljima troškova
  • Omogućen popis osnovnih sredstava s bar-kod čitačem i uvoz u registar

Obračun plaća

Obračun plaća u PANTHEON-u odlikuje se iznimnom prilagodljivošću jer omogućava obračun za različite tipove poduzeća, radnih odnosa, osnovnih i dodatnih isplata te davanja za njih. Tako imamo pokrivene sve radne odnose, zbog čega uvijek poslujemo u skladu sa zakonskim propisima i normama. Dodatnu sigurnost predstavljaju i zakonska osvježenja programa koja se odvijaju istovremeno s promjenom zakonodavstva – osvježavanje se odvija preko interneta, a napravi se u nekoliko klikova.

Izrada plaća je moguća neposredno iz forme u kojoj smo pripremili i obračunali plaće, knjiženje plaća je tako automatsko i knjiži se u glavnu knjigu.

Prednosti:

  • Fleksibilno definiranje obračunskih postavki – vrsta zarade, doprinosa i poreza
  • Različiti tipovi obračuna obzirom na tip ustanove (s.p., d.o.o. itd.)
  • Različiti tipovi obračuna obzirom na tip radnog odnosa (redovita plaća, honorar itd.)
  • Automatsko knjiženje u glavnu knjigu
  • Zakonsko osvježavanje programa kod promjene zakonodavstva

Kadrovska evidencija

Korisnici PANTHEON-a mogu voditi različite evidencije o djelatnicima, tako da postoje redovito zaposleni, honorarno zaposleni, studenti, pripravnici, ili pak ranije zaposleni u poduzeću. Za svakog zaposlenog napravimo personalnu mapu u koju unosimo njegove osobne i ostale podatke važne za poduzeće – tako imamo na jednom mjestu sve što želimo vidjeti o našim zaposlenicima.

Za sigurnost osobnih podataka dobro se brinemo, pristup do povjerljivih podataka omogućvamo  autorizacijskim mehanizmom.

Prednosti:

  • Praćenje podataka radne knjižice (izračun radnog staža, obljetnica …)
  • Praćenje podataka o članovima obitelji, strancima, radnim dozvolama, različitim iskaznicama
  • Promjena odmora (izračun, ispisi, povijest) po formulama za izračun odmora ili unosom (osim poduzeća, radnog mjesta, djelatnika) te ispis potrebnih odluka
  • Promjena različitih odsutnosti s rada, npr. bolnički, studentski odmor… (kalendar, tablica ispis)
  • Promjena radnog vremena i integracija s registratorom vremena

Jednostavna proizvodnja

U modulu Jednostavna proizvodnja obrađuju se svi jednostavni poslovni procesi. Centar proizvodnje su sastavnice na kojima imamo sve podatke o materijalnim prometima te radnim nalozima, preko kojih izdajemo materijal i pripremamo proizvode. Rad nam pojednostavljuje uvođenje serijskih brojeva preko kojih slijedimo i pratimo proizvod.

PANTHEON je odličan izbor kako za serijsku proizvodnju, tako i za proizvodnju po narudžbi.

Prednosti:

  • Uvođenje sastavnica; svi podaci o materijalima i prozvodima koji su potrebni za izradu određenoga proizvoda
  • Ispisi sastavnica po nivoima i pretraživanje sastavnica po različitim filterima (materijal …)
  • Uvođenje radnih naloga; pojednostavljeni prijenos narudžbi kupca u radne naloge
  • Automatsko razduženje skladišta sirovina i prijenos gotovih proizvoda na skladišta proizvoda
  • Normiranje rada i pregled dosega norme
  • Uvođenje serijskih brojeva; praćenje i pregled izdanih računa, detaljni pregled proizvoda
  • Servisni radni nalozi za potrebe servisnih radionica (npr. automehanička radionica)

Servis

Funkcionalnosti servisa su namjenjene onim poduzećima koja obavljaju servisnu djelatnost ili za prodane proizvode za koje izdajemo garanciju. Za praćenje reklamacije kupca imamo u programu na raspolaganju Servisni nalog gdje na jednom mjestu na servis zaprimamo reklamiranu robu, nakon popravka je vraćamo natrag, mijenjamo s drugim proizvodom ili zatvaramo s odobrenjem. Praćenje reklamacija naših dobavljača odvija se preko dokumenata izdavanja reklamiranih proizvoda.

Program kod prijema reklamiranih proizvoda u servis provjerava da li je kupac određeni proizvod kupio kod nas i je li proizvod još pod garancijom. Pri tome imamo u programu mogućnost zaračunjljivog ili nezaračunjljivog povrata reklamiranih proizvoda.

Prednosti:

  • Potpora za reklamacijske zahtjeve i servisne naloge
  • Vođenje proizvoda po serijskim brojevima i kupcima te rokovima garancije
  • Pregled dugovanja kupaca, izdavanje zamjenskih proizvoda, fakturiranje servisnih zahtjeva, povezivanje servisniih zahtjeva s odobrenjima
  • Oblikovanje lista za slanje reklamacijskih zahtjeva dobavljaču na temelju primljenih faktura i stanja skladišta
  • Obračun dugovanja dobavljača iz naslova reklamacijskih zahtjeva

ERP Pantheon Small Business cijena

LX LT/LT3
Kupnja licence 279 €

449 € / 899 €

Najam licence/mjesec 14,90 € 19,90 € / 39,90 €

Zašto EXCEL Computers?

#1 NAJBOLJA PANTHEON PODRŠKA U HRVATSKOJ

30+ GODINA ISKUSTVA

Pošaljite nam upit

+385 95 605 5055            excel@excel.hr

    Ovu stranicu štiti reCAPTCHA i vrijedi Googleova Politika privatnosti i Uvjeti korištenja.

    Iskustva

    Fluidra Adriatic d.o.o. kao dio multinacionalne korporacije FLUIDRA grupe koristi Pantheon kao svoj ERP sustav od samih početaka poslovanja u Hrvatskoj.

    Od 2015 god. i otvaranja ureda & skladišta u Hrvatskoj firma je rasla, a cijelo vrijeme uz nas su bili i kolege iz EXCEL Computersa koji su nam svojom stručnošću i iskustvom pomagali u razvijanju našeg poslovanja, a što ne bi bilo moguće bez dobrog ERP sustava i još bolje, brže i fleksibilnije podrške.

    Unazad godinu dana zajedno sa ekipom EXCELa intenzivno radimo na implementaciji svih poslovnih procesa unutar Pantheona – od skladišnog poslovanja, prodaje, nabave, računovodstva do kontrolinga i izvještavanja.

    Na taj korak smo se odlučili jer smo sigurni da ćemo uz pomoć kolega iz EXCEL Computersa i njihovog dubokog poznavanja poslovnih procesa, te mogućnosti i rješenja samog PA doći do našeg cilja .

    Za nas u Fluidri, EXCEL Computers je pouzdan partner uz kojeg ćemo vezati naše poslovanje i u godinama koje dolaze.

    Duško Marjanović, Sales & Operations Manager, FLUIDRA ADRIATIC

    Ovom prilikom želim izraziti svoje zadovoljstvo koje sam iskusila s firmom Excel, našom podrškom za obračun plaća i svim njihovim djelatnicima s kojima sam surađivala.

    Prije svega želim istaći da dugo nisam naišla na osobu kao Nataša koja je dio njihova tima, koja se bavi ovakvim poslom, a koja ima prije svega toliko stručnosti i znanja, kao i razumijevanja za klijente i njihove potrebe i sposobnost nalaženja najpovoljnijeg rješenja, na obostrano zadovoljstvo,  kako naš posao i naši strogo postavljeni rokovi od strane Tom Tailora ne bi patili, kao i sveukupno naše poslovanje.

    Excel, Nataša i cijeli tim su pokazali  izuzetnu profesionalnost u obavljanju posla kojim se bave i visoki nivo znanja, što svaki mjesec i pokazuju kada nastanu razni problemi ili kada iskoče noviteti u kojima mi nažalost ne plivamo.

    Želim im da nastave biti to što jesu, da uspiju održati visoki nivo kvalitete u obavljanju posla, jer će samo znanje, komunikativnost i profesionalnost biti vještine koje će ih kao i do sada gurati da  opstanu  na ovom tržištu i ostvarite svoje ciljeve i misiju.

    Kristina Šoprek, Human Resources/Payroll accounting, TOM TAILOR ZAGREB d.o.o

    Pantheon je programsko rješenje koje je odabrala ĐĐ grupacija kako bi centralizirala obračun plaće za sve četiri članice grupacije, za oko 800 radnika. Implementacija programa trajala je nekoliko mjeseci, a početak u živom radu protekao je bez većih poteškoća. Program je jednostavan za korištenje, lako razumljiv i prilagodljiv našim složenim načinima obračuna plaća. Istaknuli bi jedan vrlo koristan alat, a to je uvoz podataka u Pantheon iz excel tablica. Naš implementator za Pantheon je tvrtka EXCEL Computers d.o.o. , a njezin visoko educirani tim stručnjaka u koje imamo puno povjerenje uvijek su nam dostupni i zajednički s nama sudjeluju u traženju rješenja naših svakodnevnih izazova.

    Maja Kljajić, Rukovoditelj naknada i beneficija, ĐURO ĐAKOVIĆ GRUPA d.d.

    Ovim putem  želim pohvaliti predivnu suradnju sa vašom kućom koja traje već 10-tak godina. Izuzetno smo zadovoljni vašim timom koji rješava sve naše “situacije” brzo i stručno te su uvijek na raspolaganju. 

    Slijedite svoj put i puno uspjeha !

    Brigita Kalember, Saponia d.d.

    Što reći osim da nam pružate stvarnu podršku i osjećamo da smo u sigurnim rukama, a to nam je neprocjenjivo.

    Danijela mi je stvarno objasnila svaki korak i onda nije bilo problema za dalje, a tablice su mi neprocjenjive kod obračuna.

    Šta reći nego HVALA jer ste nam neprocjenjivo pomogli, a Danijeli posebno svaka čast na strpljenju stvarno je odlična

    Margita, OPTIMUM d.o.o.

    Hvala lijepa na odličnoj suradnji i podršci.

    Posebno bih pohvalio brzo odazivanje na upite i promptno rješavanje svih mogućih zahtjeva kao i međusobnu usklađenost djelatnika vaše tvrtke.

    Obzirom na navedeno preporučio bih integraciju Pantheon sustava preko EXCEL COMPUTERS d.o.o.

    Zoran Malenica, EURO DELIKATESE d.o.o.

    Koristeći Pantheon ERP sustav, vrlo brzo dobivamo informacije iz integriranog WMS-a o kretanjima i zalihama sirovine i poluproizvoda po skladištima.

    Irena Valek, QC manager, TVORNICA TEKSTILA TRGOVIŠĆE

    Digitalizacijom radnih operacija, modulom WOM, nadogradnjom od EXCEL Computera, dobili smo uz pomoć Pantheona kontrolu troškova i bolju učinkovitost proizvodnih radnika!

    Mladen Repecki Oljača, planer proizvodnje, TVORNICA TEKSTILA TRGOVIŠĆE

    Sa EXCEL timom za podršku, “podržani” smo uvijek – rade noću, rade bolesni, rade od kuće , rade vikendima.

    I kada se čini nerješivo , oni nađu rješenje !  

    Hvala na divnoj suradnji !

    Idemo dalje, biti zajedno još bolji !

    Renata Horvat, direktor, RETA d.o.o.

    Koristimo se programom Pantheon i u potpunosti smo zadovoljni svim njegovim mogućnostima, posebno promptnim praćenjem zakonskih izmjena. Široka lepeza izvještaja otvorenih korisničkim nadopunama još je jedna bitna značajka koja nam, uz izvrsnu podršku tvrtke EXCEL Computers d.o.o., olakšava svakodnevni rad.

    Damir Krajnović, rukovoditelj TJ informatika, Đuro Đaković Specijalna vozila d.d.

    Otkako koristimo Datalabov poslovni sustav PANTHEON™ osjetno nam je lakše pratiti cijeli proizvodni proces od planiranja do izrade proizvoda, brže dobivamo tražene analize, a preglednost poslovanja je znatno olakšana. I odjeli nabave i prodaje ističu svoje zadovoljstvo PANTHEON™-om naročito zbog sljedivosti i lakšeg praćenja kupaca/dobavljača te dokumentacije vezane uz isporuke. U suradnji s našim pouzdanim i uvijek prisutnim partnerom za podršku, tvrtkom EXCEL Computers, potpuno smo iskoristili fleksibilnost poslovnog software-a PANTHEON™ i prilagodili ga našim specifičnim potrebama. S EXCEL Timom je lako raditi, posjeduju dubinsko razumijevanje svih poslovnih procesa. Pokazali su se ne samo stručni, već i iznimno fer i korektni, partner za kojeg možemo dati najbolje preporuke.

    Ivana Boras, voditeljica proizvodnje, Deltpapir d.o.o. Zagreb

    Poslovni sustav Pantheon i naš pouzdani partner za podršku EXCEL Computers imaju neizostavnu ulogu pri postizanju ovih visokopostavljenih ciljeva i standarda. Uz pomoć Pantheon-a jednim klikom miša trenutno dobivamo uvid u status proizvodnje, skladišta, računovodstva i ostalih bitnih elemenata poslovanja. ERP Pantheon nam svojom intuitivnošću prema korisniku i jednostavnošću maksimalno olakšava rad, štedi novac i resurse, smanjuje vrijeme administracije, pa se tako kvalitetno možemo posvetiti novim poslovnim mogućnostima i dodatnom ojačavanju ukupne tržišne pozicije Grupacije.

    Ivan Bacci, predsjednik uprave, Stanić Beverages

    Iznimnim zahtjevima naše struke ne bismo svakodnevno mogli tako uspješno odgovarati bez programskih rješenja PANTHEON i podrške našeg vrsnog visoko kompetentnog partnera EXCEL Computers. Izuzetno smo zadovoljni cjelovitom informacijskom potporom i maksimalnom sigurnošću poslovanja koje nam omogućava EXCEL Computers team uz poslovni software PANTHEON.
    Uz EXCEL i PANTHEON organizacija našeg poslovanja daleko je efikasnija, smanjili smo vrijeme administracije, a naši stručni djelatnici mogu više vremena i pažnje posvetiti novim poslovnim mogućnostima.

    Stenavert d.o.o., Kupjak

    Kao tvrtka od početka smo zacrtali visoke standarde i ciljeve, te smo im tijekom dvadesetogodišnjeg rada bili i ostali dosljedni. Danas s ponosom možemo istaknuti kako smo među vodećim tvrtkama u djelatnosti kojom se bavimo te nam je strateški cilj takvu poziciju dodatno ojačati. Na tržištu RH nudimo sofisticirane sustave besprekidnih i rezervnih napajanja, te kroz inžinjering, projektiranje, implementaciju i održavanje istih nastojimo odgovoriti na najsloženije zahtjeve tržišta.
    Zbog svega navedenog od strateškog nam je značaja konstanta ulaganja u unapređivanje znanja i infrastrukture. Jedna od takvih ključnih investicija imali smo 2006 u ERP Pantheon , koji nam je omogućio integriranje svih poslovnih procesa u jedinstven sustav. Uz dediciranog i visoko ekspertnog partnera za podršku EXCEL Computers i poslovni sustav Pantheon, naša organizacija postala je efikasnija, informacije pristupačnije, a kao tvrtka došli smo korak bliže zacrtanim ciljevima.

    Damir Drinković, dipl. oec., ADEO d.o.o.

    S EXCELom surađujem na implementaciji Pantheona u Splitu, u društvu North Sails Hrvatska, Vrlo smo zadovoljni s njihovim izvrsnim poznavanjem, kako samog Pantheona, tako i proizvodne i trgovačke branše, te financijskih operativnihpitanja koja se susreću u svakodnevnom poslovanju. Nadalje, ono što ih posebno ističe u odnosu na davatelje usluga implementacije i podrške je brz i kvalitetan odaziv te anticipativan i afirmativan pristup rješavanju problema koji se pojave. Onome tko razmišlja o promjeni ili nabavci ERP software-a, EXCEL Computers svakako mogu preporučiti.

    Ivan Grubišić, poslovni konzultant, Split

    Kooperativnost i profesionalni angažman konzultanata EXCEL Computers d.o.o. nam je omogućio da uz našu podršku i njih kao implementatora, krajnji korisnik dobije kvalitetniji sustav koji pokriva poslovne procese korisnika i omogućuje relevantne izvještaje za voditelje poslovnih funkcija.

    Alan Štefanac, ADMETAM Business Consultants d.o.o.

    OTOS postoji više od 70 godina. Naši početci su bili skromni, no kroz godine smo ulagali u razvoj i tehnologiju, između ostalog i u program Pantheon. Kada su 2010-te počeli raditi s Pantheonom, EXCEL Computers smo odabrali za svoju podršku. Kako se bavimo proizvodnjom individualnih ortopedskih pomagala naši su zahtjevi ponekada specifični, no EXCEL tim ih strpljivo i uspješno rješava.

    Dobro razumiju proizvodnju i uistinu su nam prava podrška.

    Snježana Biloš, suvlasnica i direktorica tvrtke, OTOS d.o.o., Osijek